Прозорість та фінансове здоров'я
50 найбільших міст та 24 регіонів
EN
UA
iЯкщо два чи більше органів місцевого самоврядування досягають одного балу, вони поділяють ту саму позицію. Так, наприклад, може бути два чи більше переможців чи дві бронзові медалі.

Міста - Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію малих групових будинків, будинків підтриманого проживання, будівництво/придбання житла для дитячих будинків сімейного типу, соціального житла для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, виготовлення проектно-кошторисної документації

#
Назва
Цінність
1.Ужгород4 875 308
2.Кропивницький7 112 786
3.Суми7 960 674
4.Черкаси8 655 569
5.Полтава
9 385 600
6.Івано-Франківськ9 550 440
7.Тернопіль10 504 439
8.Херсон10 539 676
9.Хмельницький11 116 714
10.Чернігів11 125 400
11.Миколаїв13 731 053
12.Житомир14 458 918
13.Чернівці14 461 185
14.Луцьк15 379 747
15.Рівне
16 015 613
16.Вінниця19 779 031
17.Запоріжжя22 751 638
18.Львів30 857 988
19.Одеса
44 304 104
20.Дніпро44 472 786
21.Київ119 327 690
 

Основна мета проекту - надати громадськості відповідні дані щодо бюджету 50 міст та 22 регіонів з 2012 року та про прозорість міської та обласної влади з 2017 року на основі широкого опитування представників міста та області, а також щодо дані, зібрані з загальнодоступних джерел. Ми віримо, що підвищення рівня обізнаності про ці цифри покращить управління фінансами та прозорість окремих органів місцевого самоврядування, оскільки мер буде змушений це робити.

Портал створений та підтримується в рамках проекту «Прозорі, фінансово здорові та конкурентоспроможні органи місцевого самоврядування в Україні», який реалізується за фінансової підтримки Офіційної допомоги розвитку Словацької Республіки - SlovakAid, та в рамках проекту «Зміцнення демократичної стійкості ключових державних інституцій в Україні», який реалізується за фінансової підтримки Посольства США в Україні. Управління проектом здійснюється словацькою недержавною неприбутковою організацією INEKO і українським аналітичним центром МЦПД. ІNEKO та МЦПД не несуть відповідальності за повну функціональність порталів, створених INEKO, МЦПД або третіми сторонами, а також за точність даних, що представлені на створених порталах.