Прозорість та фінансове здоров'я
50 найбільших міст та 24 регіонів
EN
UA
iЯкщо два чи більше органів місцевого самоврядування досягають одного балу, вони поділяють ту саму позицію. Так, наприклад, може бути два чи більше переможців чи дві бронзові медалі.

Міста - Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію малих групових будинків, будинків підтриманого проживання, будівництво/придбання житла для дитячих будинків сімейного типу, соціального житла для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, виготовлення проектно-кошторисної документації

#
Назва
Цінність
1.Ужгород6 093 800
2.Суми
9 959 600
3.Чернігів10 269 500
4.Черкаси10 830 200
5.Кропивницький11 097 300
6.Івано-Франківськ11 936 800
7.Тернопіль13 161 500
8.Херсон13 205 700
9.Полтава
13 560 195
10.Хмельницький13 899 200
11.Миколаїв17 174 800
12.Житомир18 059 100
13.Чернівці18 074 900
14.Луцьк19 270 000
15.Рівне20 066 800
16.Вінниця23 514 200
17.Запоріжжя28 491 900
18.Львів48 799 400
19.Дніпро
50 288 198
20.Одеса58 221 606
21.Харків66 441 800
22.Київ139 168 400
 

Основна мета проекту - надати громадськості відповідні дані щодо бюджету 50 міст та 22 регіонів з 2012 року та про прозорість міської та обласної влади з 2017 року на основі широкого опитування представників міста та області, а також щодо дані, зібрані з загальнодоступних джерел. Ми віримо, що підвищення рівня обізнаності про ці цифри покращить управління фінансами та прозорість окремих органів місцевого самоврядування, оскільки мер буде змушений це робити.

Портал створений та підтримується в рамках проекту «Прозорі, фінансово здорові та конкурентоспроможні органи місцевого самоврядування в Україні», який реалізується за фінансової підтримки Офіційної допомоги розвитку Словацької Республіки - SlovakAid, та в рамках проекту «Зміцнення демократичної стійкості ключових державних інституцій в Україні», який реалізується за фінансової підтримки Посольства США в Україні. Управління проектом здійснюється словацькою недержавною неприбутковою організацією INEKO і українським аналітичним центром МЦПД. ІNEKO та МЦПД не несуть відповідальності за повну функціональність порталів, створених INEKO, МЦПД або третіми сторонами, а також за точність даних, що представлені на створених порталах.