Прозорість та фінансове здоров'я
50 найбільших міст та 24 регіонів
EN
UA
iЯкщо два чи більше органів місцевого самоврядування досягають одного балу, вони поділяють ту саму позицію. Так, наприклад, може бути два чи більше переможців чи дві бронзові медалі.

Міста - Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення різниці між фактичною вартістю теплової енергії, послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають населенню такі послуги, та тарифами, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування

#
Назва
Цінність
1.Луцьк2 136 624
2.Суми4 101 384
3.Херсон6 479 951
4.Хмельницький7 207 351
5.Івано-Франківськ7 587 762
6.Чернівці8 626 565
7.Миколаїв11 030 834
8.Ужгород14 167 700
9.Житомир18 762 946
10.Дніпро68 462 172
11.Київ419 324 764
 

Основна мета проекту - надати громадськості відповідні дані щодо бюджету 50 міст та 22 регіонів з 2012 року та про прозорість міської та обласної влади з 2017 року на основі широкого опитування представників міста та області, а також щодо дані, зібрані з загальнодоступних джерел. Ми віримо, що підвищення рівня обізнаності про ці цифри покращить управління фінансами та прозорість окремих органів місцевого самоврядування, оскільки мер буде змушений це робити.

Портал створений та підтримується в рамках проекту «Прозорі, фінансово здорові та конкурентоспроможні органи місцевого самоврядування в Україні», який реалізується за фінансової підтримки Офіційної допомоги розвитку Словацької Республіки - SlovakAid, та в рамках проекту «Зміцнення демократичної стійкості ключових державних інституцій в Україні», який реалізується за фінансової підтримки Посольства США в Україні. Управління проектом здійснюється словацькою недержавною неприбутковою організацією INEKO і українським аналітичним центром МЦПД. ІNEKO та МЦПД не несуть відповідальності за повну функціональність порталів, створених INEKO, МЦПД або третіми сторонами, а також за точність даних, що представлені на створених порталах.